söndag 19 september 2010

OL

Har hunnit ga och ta en riktigt irlandsk ol, GALWAY HOOKER. det smakar inte bra alltsa, varken jag eller erica lyckades fa i oss ens halva olen.. grattis!

Sa, igar gick vi runt och kollade stan, en stor katedral och irlandsk marknad. och varldens basta julklappsaffar! Ochbj ag vill mest ha jul nununuununu sa mysiigt :)

Sen igarkvall blev det bio och Grown Ups och den var val inte jattebra men lagom for gardagens pigghet och ikvall ska vi ut och dricka mer ol med var forhoppningsvis blivande chef och imorgon ska vi bada pa inskolning/try out! SPANNANDE

Dessutom har vi lyckats forstora datorn redan sa den ar pa lagning tills tisdag och jag undrar hur vlet kommer ga darhemma! HAR ONDA ANINGAR puss

1 kommentar:

  1. Det är på tiden att ni lär er dricka öl nu så kämpa på! ;)
    Och du måste lova mig att när jag kmr och hälsar på så måste du visa mig till julklappsaffären =) jag längtar till julen hur mkt som helst!

    Vet ni hur mkt det kostar att skicka och ta emot sms för er? Även hur mkt för att ringa?

    PUSS! :)

    SvaraRadera